|
|
| zamówienie na: |
świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości obiektów Straży Miejskiej w Bydgoszczy w roku 2014. |
| zamawiający: | Straż Miejska w Bydgoszczy |
| tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
| nr sprawy: | L-251-1/2013 |
| wartość: | powyżej 14.000euro oraz poniżej stosownych progów unijnych. |
| termin składania ofert: | 12 listopada 2013 09:00 |
| wynik postępowania: | wybrano Ofertę nr 4. ; „ECO - Profesional” s . c. R. Kugler , G. Wiśniewski ul. Łęczycka 8, 85- 737 Bydgoszcz ; -stawka miesięczna świadczenia usług sprzątania powierzchni pomieszczeń wewnętrznych : 0, 45 zł/m² - stała stawka ryczałtowa miesięczna świadczenia usług sprzątania powierzchni terenów zewnętrznych : 2. 602, 80 zł. Łączna miesięczna cena brutto/koszt świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia: 3.135, 55 zł brutto (1183,88 m² pow. wew. x 0,45 zł + 2.602, 80 zł stałej stawki ryczałtowej miesięcznej za teren zew.). |
STRAŻ MIEJSKA w
BYDGOSZCZY
85-676 Bydgoszcz , ul. Leśna 12
NR TEL. 5858748, 5858749, FAX. 5858771
85-676 Bydgoszcz , ul. Leśna 12
NR TEL. 5858748, 5858749, FAX. 5858771
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA przekraczającej
wyrażoną w złotych równowartość kwoty
14.000 euro i poniżej stosownych progów
unijnych dla usług na :
na świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości obiektów Straży Miejskiej w Bydgoszczy w roku 2014.
CPV :
90910000-9 - Usługi sprzątania ,
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków ,
90919200-4 - Usługi sprzątania biur ,
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien ,
90620000-9 - Usługi odśnieżania ,
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń ,
77300000-3 - Usługi ogrodnicze .
Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2014r. do 31.12.2014 r.
Warunki wymagane od dostawców określone zostały w Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia, które można bezpłatnie odbierać w Sekretariacie SM, w siedzibie Zamawiającego w Bydgoszczy przy ul. Leśnej 12.
Oferty należy składać w sekretariacie (pok.101), adres jw. do dnia 12.11.2013r. do godz.9.00.
Otwarcie ofert nastąpi w świetlicy SM adres jw. w dniu 12. 11.2013r. o godz. 9.05.
Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: p. Ewa Borkowska oraz p.Robert Kiela
Referat Logistyki SM , tel 052 5858 767-766 (w dni robocze w godz. 8-14)
W przetargu mogą wziąć udział Oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) oraz spełniający warunki określone w SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych ani wariantowych.
Kryterium oceny Ofert i jego znaczenie :
C – najniższa łączna miesięczna cena ryczałtowa brutto usług będących przedmiotem zamówienia 100 % wagi
Zamawiający informuje, iż nie ma zamiaru zawarcia umowy ramowej i nie ma zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów .
Zamawiający nie wymaga wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od terminu składania ofert.
Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone jednocześnie w dniu 28.10.2013r. na stronach internetowych : www.bip.strazmiejska.bydgoszcz.pl/zamowieniapubliczne wraz z bezpłatnym plikiem Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP pod nr 225839-2013.
{SIWZ} (295kB)
WYJAŚNIENIA SIWZ :
1. Żaluzje występują w
niektórych pomieszczeniach Zamawiającego min. zajmowanymi przez osoby
funkcyjne oraz pracowników biurowych (np. Zespół Finansowy , Referat Logistyki,
Wykroczeń itp.).W większości są to standardowe żaluzje poziome wykonane z
taśm aluminiowych zamontowane na uchwytach zamontowanych do listew
przyszybowych ramy okiennej. Można je podnieść za pomocą sznurków
odsłaniając powierzchnie okna. Natomiast w niektórych pomieszczeniach
(min. Komendanta i Z-ców Komendanta) zamontowane są żaluzje pionowe
wertykalne/ wolnowiszące. Zgodnie z pkt. 2.4 SIWZ Zamawiający umożliwił
Oferentom obejrzenie swoich obiektów, których mają dotyczyć usługi
będące przedmiotem
2. Zamawiający nie
mierzył szczegółowo powierzchni wewnętrznej i zewnętrznej mycia okien.
Zamawiający nie posiada okien wielkoformatowych. Zgodnie z pkt. 2.4 SIWZ
Zamawiający umożliwił Oferentom obejrzenie swoich obiektów, których mają dotyczyć usługi
będące przedmiotem.
3. Zamawiający nie mierzył szczegółowo metrów bieżących firanek. Zgodnie z pkt. 2.4 SIWZ Zamawiający umożliwił Oferentom obejrzenie swoich obiektów, których mają dotyczyć usługi będące przedmiotem.
4. W budynkach Zamawiającego występują okna PCV.
5. Zamawiający nie posiada pojemników na piasek i sól. Koszt i sposób użycia piasku pozostaje po stronie Wykonawcy. Zgodnie z pkt. 2.1.2 pkt b) SIWZ Obowiązkiem Wykonawcy w okresie zimowym jest min mechaniczne odśnieżanie parkingów, wewnętrznych dojazdów do nich i chodników oraz posypywanie ich piaskiem bez użycia soli (codziennie w okresie opadów śniegu).
6. Zamawiający nie monitorował zużycia piasku. Jest to koszt Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza użycia soli zgodnie z ww. z pkt. 2.1.2 pkt b) SIWZ.
7. Wywóz śniegu leży po stronie Wykonawcy.
8. Posiadaczem odpadów zielonych od chwili ich odbioru od Zamawiającego jest Wykonawca, który ponosi również koszt ich wywozu.
9. Szerokość drogi wewnętrznej łączącej siedzibę Zamawiającego z ul. Leśną w Bydgoszcz to szacunkowo : ok. 40 metrów długości i ok. 5 metrów szerokości (mieszczą się na szerokość 2 auta osobowe). Zgodnie z pkt. 2.4 SIWZ Zamawiający umożliwił Oferentom obejrzenie swoich obiektów, których mają dotyczyć usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia.
10.Zamawiający zgodnie z ww. 2.1.2 pkt b) SWIZ wymaga mechanicznego odśnieżania za pomocą stosownych urządzeń. Zamawiający po doświadczeniach z ubiegłej śnieżnej zimy uznał, iż odśnieżanie jedynie ręczne jest mało efektywne. Zatem Wykonawca musi dysponować odpowiednim mechanicznym sprzętem oraz urządzeniami w celu szybkiego i skutecznego odśnieżania oraz wskazać go w treści załącznika na 3 do SIWZ.
11. Zamawiający oczekuje Wykazu wszystkich usług i ich wartości wykonywanych w okresie ostatnich 3 lata - co wynika wprost z treści pkt XI pkt 4) SIWZ.
12. Zakres przedmiotowy świadczenia usług utrzymania czystości i porządku w budynkach Zamawiającego - tj. co do obszaru oraz ilości budynków - jest tożsamy jak w roku 2013.
13. Ilość umywalek, kabin prysznicowych, pisuarów w poszczególnych obiektach:
a) ul. Leśna 12: 5 x toaleta, 1x pisuar, 5 x umywalka, 1 x prysznic
b) ul. Łanowa 2: 2 x toalety, 1 x pisuar, 3 x umywalka, 1 x prysznic
c) ul. Fordońska 432a: 5 x toaleta, 3 x pisuar, 4 x prysznic, 8 x umywalka
14. Szacunkowa powierzchnia podłóg korytarzy i schodów przeznaczonych do szorowania 1 raz na kwartał :
a) ul. Leśna 12: około 520 m²
b) ul. Łanowa 2: około 125 m²
ul. Fordońska 432a: około 200 m²
Zgodnie z pkt. 2.4 SIWZ Zamawiający umożliwił Oferentom obejrzenie swoich obiektów, których mają dotyczyć usługi będące przedmiotem zamówienia.
15. Szacunkowa powierzchnia wykładzin dywanowych w poszczególnych obiektach :
ul. Leśna 12: około 30 m²
ul. Łanowa 2: około 30 m²
ul. Fordońska 432a: około 20 m²
Zgodnie z pkt. 2.4 SIWZ Zamawiający umożliwił Oferentom obejrzenie swoich obiektów, których mają dotyczyć usługi będące przedmiotem zamówienia.
16. Zgodnie z pkt 2.2. SIWZ Wykonawca zobowiązany jest używać środków, o dobrej i sprawdzonej jakości, których wykaz obowiązany jest przedłożyć i załączyć do złożonej oferty w postaci dokumentu : "Wykaz środków czystości przeznaczonych do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia", stanowiącego załącznik nr.3 do SIWZ. Toteż Zamawiający nie wymaga konkretnej marki czy rodzaju papieru toaletowego byleby był to środek o dobrej i sprawdzonej jakości – skalkulowany w cenie oferty.
17. Zamawiający nie dysponuje dokładną powierzchnią podłóg do akrylowania. Także w tym celu zgodnie z pkt. 2.4 SIWZ Zamawiający umożliwił Oferentom obejrzenie swoich obiektów, których mają dotyczyć usługi będące przedmiotem zamówienia.
18. Zarówno powierzchnia użytkowa wewnętrzna oraz powierzchnia nieruchomości została wskazana przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SWIZ. Ponadto zgodnie z pkt. 2.4 SIWZ Zamawiający umożliwił Oferentom obejrzenie swoich obiektów, których mają dotyczyć usługi będące przedmiotem zamówienia.
19. Lokalizację obiektów Zamawiającego w Bydgoszczy wskazano w załączniku nr 5 do SIWZ toteż potencjalni Wykonawcy z łatwością mogą sprawdzić ich usytuowanie na ogólnodostępnych mapach Miasta Bydgoszcz lub serwisach internetowych w celu ustalenia odległości oraz skalkulowania oferty.
20. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia co do wyboru Wykonawcy oraz ceny oferty za rok 2013 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (nr ogłoszenia 500054-2012 z dnia 10.12.2012 dot. postępowania o zamówienie publiczne ogłoszonego w BZP o nr 224749-2012.
3. Zamawiający nie mierzył szczegółowo metrów bieżących firanek. Zgodnie z pkt. 2.4 SIWZ Zamawiający umożliwił Oferentom obejrzenie swoich obiektów, których mają dotyczyć usługi będące przedmiotem.
4. W budynkach Zamawiającego występują okna PCV.
5. Zamawiający nie posiada pojemników na piasek i sól. Koszt i sposób użycia piasku pozostaje po stronie Wykonawcy. Zgodnie z pkt. 2.1.2 pkt b) SIWZ Obowiązkiem Wykonawcy w okresie zimowym jest min mechaniczne odśnieżanie parkingów, wewnętrznych dojazdów do nich i chodników oraz posypywanie ich piaskiem bez użycia soli (codziennie w okresie opadów śniegu).
6. Zamawiający nie monitorował zużycia piasku. Jest to koszt Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza użycia soli zgodnie z ww. z pkt. 2.1.2 pkt b) SIWZ.
7. Wywóz śniegu leży po stronie Wykonawcy.
8. Posiadaczem odpadów zielonych od chwili ich odbioru od Zamawiającego jest Wykonawca, który ponosi również koszt ich wywozu.
9. Szerokość drogi wewnętrznej łączącej siedzibę Zamawiającego z ul. Leśną w Bydgoszcz to szacunkowo : ok. 40 metrów długości i ok. 5 metrów szerokości (mieszczą się na szerokość 2 auta osobowe). Zgodnie z pkt. 2.4 SIWZ Zamawiający umożliwił Oferentom obejrzenie swoich obiektów, których mają dotyczyć usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia.
10.Zamawiający zgodnie z ww. 2.1.2 pkt b) SWIZ wymaga mechanicznego odśnieżania za pomocą stosownych urządzeń. Zamawiający po doświadczeniach z ubiegłej śnieżnej zimy uznał, iż odśnieżanie jedynie ręczne jest mało efektywne. Zatem Wykonawca musi dysponować odpowiednim mechanicznym sprzętem oraz urządzeniami w celu szybkiego i skutecznego odśnieżania oraz wskazać go w treści załącznika na 3 do SIWZ.
11. Zamawiający oczekuje Wykazu wszystkich usług i ich wartości wykonywanych w okresie ostatnich 3 lata - co wynika wprost z treści pkt XI pkt 4) SIWZ.
12. Zakres przedmiotowy świadczenia usług utrzymania czystości i porządku w budynkach Zamawiającego - tj. co do obszaru oraz ilości budynków - jest tożsamy jak w roku 2013.
13. Ilość umywalek, kabin prysznicowych, pisuarów w poszczególnych obiektach:
a) ul. Leśna 12: 5 x toaleta, 1x pisuar, 5 x umywalka, 1 x prysznic
b) ul. Łanowa 2: 2 x toalety, 1 x pisuar, 3 x umywalka, 1 x prysznic
c) ul. Fordońska 432a: 5 x toaleta, 3 x pisuar, 4 x prysznic, 8 x umywalka
14. Szacunkowa powierzchnia podłóg korytarzy i schodów przeznaczonych do szorowania 1 raz na kwartał :
a) ul. Leśna 12: około 520 m²
b) ul. Łanowa 2: około 125 m²
ul. Fordońska 432a: około 200 m²
Zgodnie z pkt. 2.4 SIWZ Zamawiający umożliwił Oferentom obejrzenie swoich obiektów, których mają dotyczyć usługi będące przedmiotem zamówienia.
15. Szacunkowa powierzchnia wykładzin dywanowych w poszczególnych obiektach :
ul. Leśna 12: około 30 m²
ul. Łanowa 2: około 30 m²
ul. Fordońska 432a: około 20 m²
Zgodnie z pkt. 2.4 SIWZ Zamawiający umożliwił Oferentom obejrzenie swoich obiektów, których mają dotyczyć usługi będące przedmiotem zamówienia.
16. Zgodnie z pkt 2.2. SIWZ Wykonawca zobowiązany jest używać środków, o dobrej i sprawdzonej jakości, których wykaz obowiązany jest przedłożyć i załączyć do złożonej oferty w postaci dokumentu : "Wykaz środków czystości przeznaczonych do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia", stanowiącego załącznik nr.3 do SIWZ. Toteż Zamawiający nie wymaga konkretnej marki czy rodzaju papieru toaletowego byleby był to środek o dobrej i sprawdzonej jakości – skalkulowany w cenie oferty.
17. Zamawiający nie dysponuje dokładną powierzchnią podłóg do akrylowania. Także w tym celu zgodnie z pkt. 2.4 SIWZ Zamawiający umożliwił Oferentom obejrzenie swoich obiektów, których mają dotyczyć usługi będące przedmiotem zamówienia.
18. Zarówno powierzchnia użytkowa wewnętrzna oraz powierzchnia nieruchomości została wskazana przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SWIZ. Ponadto zgodnie z pkt. 2.4 SIWZ Zamawiający umożliwił Oferentom obejrzenie swoich obiektów, których mają dotyczyć usługi będące przedmiotem zamówienia.
19. Lokalizację obiektów Zamawiającego w Bydgoszczy wskazano w załączniku nr 5 do SIWZ toteż potencjalni Wykonawcy z łatwością mogą sprawdzić ich usytuowanie na ogólnodostępnych mapach Miasta Bydgoszcz lub serwisach internetowych w celu ustalenia odległości oraz skalkulowania oferty.
20. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia co do wyboru Wykonawcy oraz ceny oferty za rok 2013 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych (nr ogłoszenia 500054-2012 z dnia 10.12.2012 dot. postępowania o zamówienie publiczne ogłoszonego w BZP o nr 224749-2012.
metryczka
Opublikował: Robert Kiela zamówienia publiczne (28 października 2013, 14:06:12)
Ostatnia zmiana: Robert Kiela zamówienia publiczne (18 lutego 2014, 11:09:19)
Zmieniono: WYNIK
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1554








