Bydgoszcz, dnia 30 października 2024 roku
Nasz znak: OKS – 110 – 85/24
Komendant Straży Miejskiej w Bydgoszczy
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektor ds. obsługi kancelaryjno-biurowej
(Nr 8/2024)
1. Nazwa i adres jednostki: Straż Miejska w Bydgoszczy, ul. Leśna 12, 85-676 Bydgoszcz.
2. Określenie stanowiska, którego dotyczy nabór:
inspektor ds. obsługi kancelaryjno-biurowej (½ etatu).
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
a) niezbędne:
− wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze),
− znajomość przepisów z zakresu m. in.: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o strażach gminnych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ustaw Kodeks Wykroczeń i Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, ustawy Kodeks Pracy,
− umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
− znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office, program LEX,
− bardzo dobra organizacja pracy,
− niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
− obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych,
− posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
b) dodatkowe:
− znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej,
− umiejętność pracy w zespole,
− umiejętność właściwego organizowania sobie pracy,
− dokładność, systematyczność.
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m. in.:
− analiza przepisów prawa w zakresie niezbędnym do funkcjonowania Straży,
− przygotowanie projektów umów cywilno-prawnych na potrzeby Straży Miejskiej
w Bydgoszczy,
− przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych i w razie potrzeby współdziałanie w tym zakresie z zainteresowanymi komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej w Bydgoszczy,
− współdziałanie z Radcą Prawnym Straży Miejskiej w Bydgoszczy w zakresie realizacji zadań,
o których mowa w pkt 1-3,
− współpraca z innymi komórkami w zakresie przygotowania odpowiedzi na pisma.
5. Warunki pracy: naturalne i sztuczne oświetlenie; charakter pracy administracyjno-biurowy, przeważająca pozycja siedząca, przy monitorze ekranowym.
6. Wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 2 315,00 zł brutto, dodatek za wysługę lat do wynagrodzenia zasadniczego (5% - 20% w zależności od lat pracy), dodatkowe wynagrodzenie roczne, możliwość otrzymania nagród uznaniowych oraz inne świadczenia wynikające z ustawy o pracownikach samorządowych. W SM funkcjonuje Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych oferujący m. in. dofinansowanie wypoczynku własnego lub dzieci, pożyczkę na cele mieszkaniowe.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej w Bydgoszczy w miesiącu wrześniu br. wynosił więcej niż 6%.
8. Wskazanie wymaganych dokumentów:
− list motywacyjny;
− cv;
− kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
− kopię dyplomu ukończenia szkoły wyższej,
− oświadczenie o niekaralności za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą (ze złożonym podpisem) wg wzoru:
...................... ....................................
data imię i nazwisko
9. Etapy rekrutacji:
− weryfikacja dokumentów,
− rozmowa z Komisją Kwalifikacyjną,
− badania lekarskie.
10. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem „dotyczy naboru nr 8/2024 na stanowisko inspekto ds. obsługi kancelaryjno-biurowej” do dnia 15 listopada 2024 r. osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Bydgoszczy przy ul. Leśnej 12, 85-676 Bydgoszcz lub przesłać pocztą; tel. 52-58-58-765.
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
11. W Straży Miejskiej w Bydgoszczy została wprowadzona Procedura dokonywania zgłoszeń wewnętrznych.
Jacek Anhalt
Komendant Straży Miejskiej w Bydgoszczy
(podpis na oryginale)
Bydgoszcz, dnia 20 listopada 2024 r.
Nasz znak: OKS – 110 – 85 / 24
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
PRZEPROWADZONEGO NA PODSTAWIE OGŁOSZENIA Z DNIA 30 PAŹDZIERNIKA 2024 R. NA STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTOR DS. OBSŁUGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana:
Pani Iga Ossowska-Norkowska, zam. w Bydgoszczy
Ww. osoba spełniła zarówno wymagania niezbędne jak i oczekiwania dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze.
W postępowaniu kwalifikacyjnym wykazała się znajomością zagadnień związanych z zakresem działania stanowiska.
Jacek Anhalt
Komendant Straży Miejskiej w Bydgoszczy
(podpis na oryginale)